Our Spherical Brand approach helps to create a sustainable, planet-centric brand with a positive impact on business, people, and society.
WE CHALLENGE BRANDS
AND EMPOWER BUSINESSES
FOR THE FUTURE
think moto is a brand innovation and experience design company. We create living identities and customer experiences with impact.
Combining branding expertise with interaction design excellence is our DNA. But we don’t stop here. We’re constantly evolving. Our SPHERICAL BRAND approach helps to create a sustainable, planet-centric brand with a positive impact on business, people, and society.
Details under:www.thinkmoto.de/doing/otelo
Für otelo, eine Marke der Vodafone D2 GmbH, erarbeiteten wir im Auftrag von Scholz & Friends Berlin ein Redesign des Webauftritts otelo.de. Ziele des neuen Auftritts, der in zwei Schritten im Mai und im August 2016 ausgerollt wurde, sind die Steigerung der Konversionsrate, verstärkte Leadgenerierung im Bereich Post-Raid-Tarife und eine Steigerung des durchschnittlichen Kundenumsatzes (ARPU).
Error
Unfortunately, an internal error has occurred.
We've been notified and will take care of it as soon as possible. Please try again later.